Nowości od Mercury

11 lutego 2019

Rok 2019 to rok bardzo dużej ofensywy oraz ekspansji rynkowej dla produktów firmy Mercury. Postaramy się opisać produkty z którymi lider branży motorowodnej jest obecnie na rynku.

Może zaczniemy od nowych silników V8.

Mercury zostaje przy starym sprawdzonym nazewnictwie „Verado” jednakże to co znajduje się pod pokrywą silnika nie ma nic wspólnego z przeszłością.

Już sam projekt „czapki” jest czymś rewolucyjnym. Idąc w ślady pokazanej w zeszłym roku V6tki firma Mercury zostawiła dla większych pojemności luk rewizyjny w pokrywie silnika.

Za pomocą tego okienka możemy sprawdzić poziom oleju bez otwierania całego silnika. Jest to super rozwiązanie ponieważ nie musimy szarpać się ze zdjęciem pokrywy silnika często na rozfalowanym akwenie. To udoskonalenie w zakresie obsługi codziennej spotkało się z bardzo przychylnymi opiniami użytkowników.

Następnym rozwiązaniem które ułatwia nam życie podczas przemieszczania się na wodzie jest kolumna AMS (Advanced MidSection). Kolumna silnika zbudowana jest w taki sposób że hałas oraz wibracje silnika są wytłumione do minimum.

Kolejnym atutem nowej konstrukcji V8ki jest rezygnacja z doładowania które powiedzmy sobie szczerze różnie się zachowywało w poprzednich modelach. Inżynierowie Mercury wyeliminowali doładowanie ale moce zostały. Dzieje się tak za pomocą bardzo prostego „patentu” znanego od bardzo wielu lat, mianowicie zwiększenie pojemności. W nowych V8kach ta pojemność wynosi 4,6 litra. Przyczyniło się to znacznie do uzyskania lepszego momentu obrotowego a co za tym idzie, dużo lepszego wyjścia od zera.

Eliminacja kompresora ma również bardzo duży wpływ na oszczędność paliwa. Nowe silniki Mercury są poważnym zagrożeniem dla konkurencji a można powiedzieć że to właśnie w tej dziedzinie zostawiają konkurencję w tyle.

Następnym godnym polecenia układem jest automatyczna regulacja obrotów (ASC). Polega to na automatycznym dobieraniem obrotów na przykład podczas zwrotów. Jeżeli raz zadamy na manetce przedział obrotowy to elektroniczny system sterujący będzie utrzymywał dane obroty na jednakowym poziomie co oznacza że silnik podczas zwrotu nie zmniejszy nam obrotów. Wynikiem tego jest fakt że podczas dużych odległości przelotowych i wielu skrętów praktycznie nie musimy używać manetki. Należy również dodać fakt gdy dobierzemy do silnika urządzenie Activ Trim to mamy „automatyczną” skrzynię biegów na wodzie.

Układ ładowania w nowym Verado to prawdziwy majstersztyk. System zarządzania ładowaniem automatycznie zwiększy obroty silnika na biegu jałowym jeżeli tylko będzie taka potrzeba. Tak więc nie musimy się obawiać na łodziach o skomplikowanych sieciach elektrycznych że zabraknie nam prądu na urządzeniach wyposażenia łodzi.

Sterowanie biegami oraz przepustnicą odbywa się w standardzie za pomocą systemu SmartCraft co oznacza że o wszystkim decyduje elektronika a nie cięgna biegnące pod pokładem.

Nowe Verado to także nowy design. Dla personalizacji łodzi silniki możemy wyposażyć w panele w różnych kolorach. Na chwilę obecną Mercury oferuje cztery standardowe kolory ale mamy informację że ta gama ma się zwiększyć.

Zabezpieczenie antykorozyjne zostało wyprodukowane w taki sposób żeby nie straszna mu była słona woda. O jakości i staranności położenia zabezpieczenia antykorozyjnego oraz lakieru może świadczyć fakt że producent daje nam 3 lata gwarancji na powłokę antykorozyjną.

Jeśli chodzi o gwarancję to producent daje nam na silnik 5 lat gwarancji. Jest to bezsporne potwierdzenie jakości oraz rzetelności wykonania Mercury na swoje 80 urodziny.

Po więcej informacji zapraszamy serdecznie do kontaktu pod numerem telefonu 509094511 kub email biuro@gtwmarine.pl

Pozdrawiamy serdecznie

GTW Marine team

Pozostałe aktualności

Promocja Mercury 3.5 HP wraz z wózkiem transportowym za połowę!!!!

12 lutego 2019

Zapraszamy serdecznie do skorzystania z promocji. Do każdego zakupionego u nas silnika Mercury 3,5 HP składny wózek transportowy za 200 złotych czyli połowę ceny. Cena silnika to 3790 złotych plus wózek 200 to daje 3990!!! Opis wózka: Rewelacyjny wózek do transportowania silników zaburtowych do 15 koni mechanicznych. Spośród wielu dostępnych wózków nasz produkt charakteryzuje kilka […]

Czytaj więcej...

Świat po ataku…

11 lutego 2019

Witamy po drugiej przerwie. Przepraszamy za brak aktywności ale niestety zostaliśmy zaatakowani przez panów (celowo z małej litery) hakerów. Chcielibyśmy oficjalnie oświadczyć że wszystkie nasze skrypty oraz zawartość strony są już bezpieczne. Ręczymy za to własnymi głowami;) Korzystając z okazji chcielibyśmy serdecznie podziękować firmie Tomczak Stanisławski za pomoc w odnalezieniu materiałów i przywrócenie strony do […]

Czytaj więcej...

Koniec sezonu

12 grudnia 2017

Zima już coraz bliżej. Jak uczy doświadczenie na intensywne opady śniegu może i się nie zanosi, jednak znacznego spadku słupka rtęci możemy być praktycznie pewni. Meteorolodzy straszą siarczystym mrozem, jak będzie, czas pokaże. W związku z tym lepiej (jakkolwiek to brzmi) dmuchać na zimne i odpowiednio zabezpieczyć swoje wodne “zabawki/krążowniki”. Niektóre maszyny, jak skutery wodne […]

Czytaj więcej...

Zasady na slipie

12 grudnia 2017

Zasady slipowania (posezonowa refleksja Szymona o zachowaniach na slipie) Uprawiane sportów wodnych wiąże się z potrzebą slipowania, czyli „wpuszczania” łodzi do wody. Nie chcę być moralizatorem, ale patrząc na to, co się dzieje na różnych slipach, a w wielu miejscach bywałem, należy przypomnieć wszystkim o zasadach korzystania ze wspólnego dobra jakim jest slip. Wykonuj na […]

Czytaj więcej...

Witamy po przerwie.

5 grudnia 2017

Po dłuższej przerwie witamy ponownie wszystkich zainteresowanych tematyką motorowodną. Mimo że lato w tym roku niestety nie dopisało, to i tak mieliśmy ręce pełne roboty. Teraz przyszedł czas na zajęcie się naszą stroną internetową, co też czynimy. W pierwszej kolejności chcielibyśmy podsumować to, co przyniósł nam w sporcie motorowodnym rok 2017. Jako serwis napiszemy również […]

Czytaj więcej...

Wirniki Solas, moc i szybkosc w jednym

22 lutego 2017

Właśnie dostaliśmy najnowszą dostawę wirników pompy wody Tajwańskiego producenta Solas. Wirniki, impelery albo jak kto woli śruby Solas cechują się bardzo precycyjnym wykonaniem. Zapewniają najbardziej optymalne warunki i łączą cechy szybkości oraz wyjścia ze startu. Każdy wirnik Solas wykonany jest z stali nierdzewnej, bardzo wytrzymałej na korozję i bardzo wytrzymałej. Produkty podczas produkcji przechodzi przez […]

Czytaj więcej...

Motul Marine 25W40

7 lutego 2017

   Bardzo miło nam poinformować, że wiodący na świecie producent olejów i smarów Motul wprowadził na rynek nowy produkt, którym można zastąpić oryginalne oleje w silnikach stacjonarnych Mercruiser oraz Volvo Penta. Dlaczego warto go stosować i skąd ta „lepkość” 25W40? Postaramy się to wytłumaczyć w kilku prostych zdaniach. Jak wiemy, silniki stacjonarne bardzo często są […]

Czytaj więcej...

Nowosc od Mercury czyli system Active Trim

25 stycznia 2017

Po kilkunastu miesiącach prób i testów na wodzie, MERCURY MARINE wprowadza na rynek ACTIVE TRIM. Jest to system automatycznego trymu silników zaburtowych i stacjonarnych MERCURY. Zebrane w okresie przygotowawczym opinie użytkowników, sprzedawców i producentów łodzi są bardzo pozytywne. Często wśród nich pojawiało się porównanie do sytuacji, gdy przesiadamy się z samochodu z manualną skrzynią biegów do takiego z automatyczną przekładnią. […]

Czytaj więcej...

Wiosna już niedługo…

25 stycznia 2017

Witajcie motorowodniacy, Pogoda podpowiada nam, że wiosna zbliża się już wielkimi krokami. Dla nas to okres dużych zmian, o których będziemy Was na bieżąco informować. Przypominamy uprzejmie naszym klientom, że maj nie jest najlepszą porą na robienie serwisu swojego sprzętu. Dlatego warto umówić się czym prędzej na przegląd skutera czy łódki. My osobiście nie możemy […]

Czytaj więcej...

Evinrude G2

14 listopada 2016

Dwusuwy ciągle żywe! Niezmiernie miło nam poinformować, że że kanadyjski koncern BRP podpisał umowy na dostarczanie swoich produktów do Europejskich stoczni takich jak: Ranieri International, Ocqueteau, Lomac, Select Plaisance, Saver oraz T.A. Mare Takie posunięcie daje duże możliwości dla potencjalnych klientów wypróbowania nowych produktów z platformy G2. Przypominamy że jest to silnik dwusuwowy z bezpośrednim […]

Czytaj więcej...

Formuła 1 H2O

22 października 2016

Witam wszystkich pasjonatów sportów motorowodnych. Wyjątkowo ciekawie zapowiada się sytuacja na dwa wyścigi przed końcem sezonu. „Góra” tabeli jest bardzo zbita i praktycznie czterech zawodników ma szanse na tytuł mistrza świata federacji UIM. Pierwszy w tabeli Philippe Chiappe to obrońca tytułu z poprzedniego roku ale również z sezonu 2014. Drugie miejsce w tabeli zajmuje bardzo […]

Czytaj więcej...

Chodzież motorowodną stolicą świata!

25 lipca 2016

   Chcielibyśmy poinformować (od dzisiaj oficjalnie) z wielką dumą że w dniach 09-11 czerwca nasze miasto stanie się motorowodną stolicą świata. Skąd tak dumne nagłówki? Otóż decyzją Polskiego Związku Motorowodnego i Narciarstwa Wodnego oraz światowej federacji UIM zostały nam przydzielone zawody rangi: Mistrzostwa Świata O-350 Mistrzostwa Europy O-700 Teraz trochę dla niewtajemniczonych. Klasa O-350 to łodzie […]

Czytaj więcej...